CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 8 January 2013

Rindu?

Awak rindu saya? Awak rindu saya yang dulu?
Mari saya bagitau awak sesuatu.

Saya rindu awak. Awak yang dulu. Yang sekarang. Dan yang akan datang. Saya akan sentiasa rindu awak. Mungkin awak baru rasa perasaan rindu tu dekat saya. Tapi saya da lama rasa rindu dekat awak. Since the first time u said u let me go.

Tipu kalau saya cakap saya tak rindu awak. Awak, awak dan awak la yang pernah buat saya ketawa dulu. Awak yang pernah buat saya rasa sangat sangat sangat dan sangat bertuah sebab kenal dengan orang macam awak.

Tapi jangan risau kawan. Saya tau hati awak bukan untuk saya lagi. Bertuah bah orang tu. Dia sangat bertuah dan awak sangat beruntung. Awak jangan risau. Saya bukan datang untuk rampas kunci pendua hidup awak dari dia. Saya datang dengan niat untuk berkawan. Sebab saya tahu dan cukup tahu yang awak hanya rindu kan saya sebagai kawan. *(tapi kalau lu single gua single. Boleh la kot.hahahahaha)

Saya tak cukup kejam untuk berdendam dengan awak. Saya cuma perlukan seorang pendengar dan peneman berbual. And you still the best geng evar!

Saya tahu awak tak ambil berat. Tapi yeah. Jangan risau. Saya ok. Saya tak nangis malam malam macam yang awak ingat. Awak tu dah dah la nangis untuk dia. Buruk la nangis. Awak tu bukan fahrin ahmad yang nampak ensem menangis.

0 comments: