CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 2 February 2012

Sebak boleh?

Assalamualaikum..

Hye kawan! Sebak boleh? Sampai ati ko kawan. Aku try nak baik. Try and error. Tapi ko jadi pelik. Pastu tak nak ngaku plak tu yg ko jd pelik. Sampai ati ko kwn. Sampai ati.. Aku try macam macam nak jadi geng balik. Tapi ko x nak. Aku tak tahu ape ko nak. TAK TAHU! bagitau la aku. Ko tau kan aku memang malu nak tanya orang lebih lebih. Kang de yang makan hati plak nanti. Pelik ow bile ko dgn aku camni.. Sumpah pelik. Mane ko yang aku kenal dlu? Ko da kne telan dengan perkeso ke pe? Mane beruk yang aku kenal dulu. Yang suka bantai gelakkan aku. Yang suka buat aku makan hati. Yang suka wat aku blushing dengan soklan bodoh. Yang ada bila aku sedih. Yang ada bila aku de masalah cinta. Yang ada bila aku nak ngumpat. Yang call aku pkul 1 pg semata mata nak sembang? Serius rindu dgn ko! Bila aku cakap aku rindu..ko bantai gelak kat aku plak skrg. Skrg ni pkul 9 lebih pun ko cakap da nak tido.

Salah aku ke? Kalau aku tau..sumpah wei! sumpah aku tak cakap ape yang aku cakap kt ko dulu. Weird ow sekarang ni! Aku da x de geng beruk. da x de beruk yg boleh aku banggakan.

0 comments: