CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 17 January 2012

Thanks awak awak

Assalamualaikum

Saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada mereka mereka yang telah menyokong saya dari belakang, kiri, kanan, atas, bawah, depan semasa saya menghadapi kesulitan dalam membuat keputusan. DAN! terima kasih dan ucapan tahniah saya ucapkan kepada si Beruk kerana telah berjaya mendorong saya membuka rahsia saya selama ini. Giler punye beruk! main paksa paksa segala. hehehe tapi awak sweet la beruk. Saya suka awak!

Tahniah juga saya ucapkan kerana awak sungguh berani ketika menjawab soalan saya. Sedar tak awak yang saya rasa jantung saya tercabut time awak mula mula tanya saya soalan? Saya speechless! Tak sangka mak! terperanjat beruk kau! hahaha

Ehm..terima kasih sebab saya da dapat jawapan yang saya nak selama ni dari awak. Dan ye. Awak da berjaya buat saya sebak sampai nangis. puas ati tak? hahaha tak puas lantak ko sana. eh tak tak. ini biadap. sorry beruk!

Awak tak boleh janji yang awak tak kan tinggalkan saya. Saya suka bila awak cakap mcm tu. Sebab awak berpijak dibumi yang nyata. Jeng jeng jengggg! Kau main main pasal yana ea? kau tau tak aku makan hati berulam jantung bape ari dengan citer pasal yana kau tu! siap kau!

Lastly...saya tak tahu sejak bila awak suka saya. Tapi saya rasa da lama. Sebab awak sewel semacam je mengenakan saya. Tapi! sewel sewel tu la buat saya suka awak. hewhewhew sila jangan kembang ye beruk.sila

Betul cakap org..lebih baik kita pergi dekat orang yang sayang kan kita. Bukan kita yang sayang orang tu. Tapi. saya sayang fahrin ahmad wannabe saya


bai! :)

0 comments: