CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 4 September 2011

5 fakta pasal anak razali

Hari tu kan..dok sembang dengan si Jemah sorang ni..dia memang suke pakse pakse aku aw..sumpah benci! asal msg je.."wek ka..bile kau nak publickn fakta psal kau?" asal call je.."ka..aku ari2 baca blog ko.abis blog lama ko aku geledah nak crk fakta psal ko" sungguh membebankan apabila si Jemah kuarkan soklan ni..public kan fakta psal aku..glamour la sgt la kwn ko la kn nk public kan fakta...hahaha

Sempena bulan baik..hari baik ni..saya,nur syafiqah razali ingin menunaikan hasrat dan impian si Jemah bte Kamil ni..

Soooooooooooooo..

5 FAKTA TENTANG SAYA YANG ORANG RAMAI TAK TAHU *serius rasa nak muntah!

1. Sensitif bab hati dan perasaan
Korang boleh gelak gelak, wat lawak dengan aku sampai korang rse nak muntah. Aku tak kisah..sebab aku memang suke gelak tapi..ONCE aku terasa dgn korang..sumpah susah nak baik bai..yang ni real punye..tak cakap bohong. Once aku rasa tak best nak cakap dgn korang, aku tak kan cakap..aku senyum pun mesti korang rse nak suruh aku jangan senyum..sebab aku senyum TAK ikhlas gilerrrr...

2. Susah nak cakap TIDAK
Aku susah nak cakap tidak dekat orang. Lagi lagi kalau orang tu rapat dengan aku. Itam kate orang tu, itam la kate aku. Memang susah nak cakap tidak awww..rase de gam kat mulut. Rse cm kne tembak dgn bom lpas cakap tidak *errrrr! Benda ni aku tak perasan sebenarnye..sampai one day, de orang tegur aku..orang tu cakap cmni "ko ni sume bende boleh kn? memang ko tak tahu mksd tidak ea?" time tu baru aku sedar..yang selama ni memang susah aku nk ckap tidak..ehmmm

3. NO air cond pleaseeeeee
Aku tak suke air cond sgt..hahaha percaya tak? tolong la percaya..kalau tido aku lebih prefer kipas..kipas lagi feel.air cond sejuk smpi tulang..tak suke! kalau sejuk aku memang crk toilet byk kali.Kalau tgk wayang..aku suke ambik port hujung.senang nak g toilet bai..x yah nak langkah2 kaki orang..de orang cakap aku kampung coz tak tahan air cond..gua cakap.."suke hati la der..gua tolong selamatkan dunia..lu ade??"

4. Tak boleh sabar punye orang
Serius cakap wei..aku memang tak sabar punye orang. kalau ko beratur depan aku then ko potong line aku, memang best la..ko menempah pahala banyak dari aku..pham?? ehmm..tp menempah pahala means benda elok la bg dia kn? nampak tak aku baik hati? nampak tak?? hahahaha *pengsan jap! owh hah..aku tak suke kalau org buat cter sedih kt aku tapi aku rse x sedih pun..first aku suruh dia relax means diam la kn..kalau dia ngs gak.memang rse tak nak tgk dia da..kejam kn? owh! aku tak boleh IN dengan benda benda yang lambat ni..kdg2 kalau mood aku tak baik..escalator lembab pun bleh buat aku angin *sighhhhhhh

5. Pencinta game
Tapi kan..Aku tak main game kat fb..sebab lembab! tak suke ahh nak tunggu lama lama ni..leceh! tak layan la weiiii...so jgn request pape kat aku k? memang serius tak layan beb..tak layann...aku bleh hidup hanye dengan main game. Sampai dak bilik aku tak bagi aku main game..touching awwww! TAk main game dlm setahun umpama makan nsi impit semata mata...*ehmmm de kaitan ke? owh hah! jap jap..kenapa aku tak main game kat fb ek? ehmmm..sila refer no 4..hahaha


puas ati ko jemah? x puas sila la taubat2 jemah..aku da bukak pekung didada da ni..TTBE! hahahha..da la jemah..hadap la ko post kali ni..okey?

k bai :)

0 comments: