CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 22 March 2012

Fahrin Ahmad!

 Kalau 5 tahun akan datang kita masing masing masih rasa perasaan yang sama macam kita rasa beberapa bulan kebelakangan ni. Awak boleh bawa mak awak jumpa dan minang bakal menantu dia yang spesis rare ni. Like serious! I'm reserving my heart for you as my friend told me not to let my heart empty without your love. As your love make me insane. As you yourself make my world turn out like crazy. And i know that i will be happy with you. I realize that only you can understand me more. Remember your questions about that 3 years?

 Why i should wait for that 3 years. As i can have 1000 years ahead happily with you. Kawan saya pernah cakap "Kenapa kau tak boleh nampak bodoh untuk orang yang kau sayang? Kalau dia sayang kau, dia akan terima kebodohan kau". Masa tu saya tak pikir apa da. I missed those late night calls. Believe me. Saya tido lambat setiap malam dengan harapan awak call saya.

 What should i said my dear..awak suka buat benda yang saya tak terpikir awak boleh buat. Mungkin sebab tu saya gila dekat awak. No. Bukan gila. I'm in love with you. No. Saya rasa nak kenalkan awak dengan family saya. ok. Itu baru betul. ok tak. tak kena. Saya rasa..saya rasa nak call awak la sebenarnya. ok tak. I'm going insane actually.

 Ingat lagi bila awak cakap that person does not deserve me? Yeah. yes. I realize it now. Sebab apa yang saya cari sebenarnya ada pada awak. Saya rasa lagi selamat. Lagi secure when you with me. But now, as awak pun da tak dengan saya. Saya rasa sangat tak secure.

 You know how to heals me. You always know! Awak jarang marah saya. Saya selalu marah awak. Tapi awak tahu macam mana nak redakan marah saya. Awak degil. Saya da cakap jangan cakap apa apa yang boleh buat saya susah nak move on dengan life saya. Awak degil. Awak da buat saya selalu ingat dekat awak. Macam mana sekarang? Awak jarang marah saya. Tapi sekali awak marah saya. Boom ke babom!!

 Saya suka simpan sendiri apa yang saya nak cakap dekat awak. Sebab saya rasa kalau saya cakap dekat awak. Benda still tak kan berubah. As awak tersepit antara kemahuan dan keperluan. Am i right?

 Saya cuma nak awak tahu yang..kalau dalam masa 5 tahun awak jumpa someone yang lebih baik dari saya. Just move on. Jangan pandang belakang da ok. Jalan terus je dengan masa depan awak. Jangan hirau da masa belakang awak. I will be fine

 Kenapa 5 tahun? Sebab masa tu..saya da ready untuk terima kenyataan yang saya tak boleh terima sekarang. Saya da matang..tak. tak. bukan da matang. Tapi masa tu saya da ready untuk move on. Lama kan saya ambil masa untuk move on dari awak? More than 3 years. Sebab apa? Sebab saya sayang awak sampai bila bila

0 comments: