CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 February 2012

Keputusan muktamad

Assalamualaikum

 Saya rasa da sampai masa untuk saya jelaskan semua benda dekat awak. Saya sayang awak. Tapi mungkin kita ditakdirkan untuk jadi kawan. Kawan semata mata tak bermaksud kita kena ada jarak. Betul? Kawan semata mata tak bermaksud kita tak boleh share rahsia macam dulu. Saya da boleh terima ketiadaan awak. Jadi. Saya sangat berharap awak boleh meneruskan kehidupan dengan aman. Gua gua. lu lu. Boleh gitu? Tak tak. Gurau. Kawan sampai mati kan? Awak yang cakap macam tu kan. So. Kita kawan sampai mati okies.

 Semalam mungkin kita sama sama penat. Sama sama hilang akal. Saya tak sengaja naik suara dan bertindak biadap dengan meletak telephone. Tak sengaja. Betul. Tak de niat langsung. Mungkin faktor penat test menyumbang.

 Saya faham apa awak cakap semalam kawan. Semua ni salah saya sebenarnya. Saya mengaku. ok? Kita kawan sampai bila bila. Awak go on dengan hidup awak ok. Saya doakan awak jumpa orang yang betul betul boleh sayang awak sepenuh hati dan faham awak. Gua tak boleh. Macam awak cakap. Orang tak suka kita jadi kawan

 Jadi kawan pun problem kan? Kalau tak boleh kawan lain kali suruh dorang buat persatuan anti kawan. Senang. memang tak boleh tengok orang bahagia dengan kawan betol. Jeles le tu.uh!

 Saya sayang awak. Tapi. Kita da ditakdirkan untuk jadi kawan. Jangan sedih k kawan. Saya tetap ada untuk awak 24/7. Owh hah! Berukkkk! aku dapat jersey tadi. hewhewhew suke abis! rasa nak lompat2. balik terus try uh. tak tunggu lagi. mesti ko cakap aku giler eksaited kan. lantak la wei! janji aku dapat hadiah. kau ada? haha sila jeles. fahrin ahmad wannabe bagi aku td! kalau kau baca post ni mesti kau marah aku sebab aku tak msg kau. tak mo msg kau lagi. nanti kena marah lagi macam semalam. sentap kau tahu!


k bye

0 comments: