CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 17 January 2012

That moment

Assalamualaikum and halu there!

Orang cakap saya tulis blog sbb nak glamour. Kepala hot! ok. agak kasar disitu. Saya tulis blog untuk rujukan saya akan datang. It is about me myself. Kira ada juga bahan bukti nak tunjuk kat cucu cucu kalau dorang dok tanya nenek dorang dulu muda muda buat apa. haha see..bahan bukti tu penting ok.jangan pertikai kan benda ni.

Apa yang saya nak membebel hari ini adalah..

First, Al - Fatihah to arwah pakcik rosli. Ayah to my BFF, pika rosli. Ka..aku tau kau cukup kuat untuk sume ni. Even kau sangat kuat. Kau ada time aku sedih, time aku susah, time aku gembira. Kau da macam darah daging aku. Kita da macam adik beradik. Kau kenal aku luar dalam. So aku tau kau cukup kuat untuk tempuh sume ni. Allah tak kan bagi kita ujian kalau kita tak mampu nak tanggung ujian tu. Aku tau kau anak yang baik. aku yakin kau boleh jaga mak dengan adik kau. Aku tak pandai nak tenteramkan orang. Tapi aku nak kau tau yang aku ada dengan kau. Sentiasa! Apa2 masalah, kau bagitau je aku. Insyaallah. Aku tolong kau. Ni je la time untuk aku balas balik sume jasa kau kat aku dulu. huhu

Semoga roh pakcik Rosli tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang beriman. Dan semoga kawanku tabah menghadapi ujian yang melanda. Amin.

0 comments: